Saturday, August 27, 2011

Company Outing


Good morning to everyone out there.
Wow, what a day yesterday. I have so much done and seen and met people.
During the day we had company outing on a trolley, or to 5 trolleys are because we have so many colleagues. That was pretty funny. At the terminus my two friends and I have made ​​a little trip into town and started a small photo session at a waterfall. I think all the people who walked past us as crazy. But it did not matter to us and we were refreshed after that good: D
What are your plans for the weekend?
Today, I'm maybe nothing, except perhaps later ironing laundry and tomorrow it will be in our region rather than an adventure day. The whole wine road is closed for one day for cars and you can ride a bike or walk. Since I will finally meet after a long time my girlfriend who has just had her baby. I am so excited.
I wish you a great day.

Guten Morgen an alle da draußen.
Wow, was für ein Tag gestern. Ich habe so viel gemacht, gesehen und Leute getroffen. 
Tagsüber hatten wir ja Betriebsausflug auf einer Draisine, beziehungsweise auf 5 Draisinen weil wir so viele Kollegen sind. Das war ziemlich lustig. An der Endstation haben meine beiden Freunde und ich einen kleinen Ausflug in die Stadt gemacht und eine kleine Fotosession an einem Wasserfall gestartet. Ich glaube alle Menschen die vorbeigelaufen sind haben uns für verrückt erklärt. Aber uns war das egal und wir waren danach gut erfrischt :D 
Was sind Eure Pläne fürs Wochenende?
Heute mache ich einfach mal nichts, außer vielleicht später Wäsche bügeln und Morgen findet bei uns in der Region ein Erlebnistag statt. Da wird die gesamte Weinstraße einen Tag lang für Autos gesperrt und man kann mit dem Rad fahren oder laufen. Da werde ich endlich nach langer Zeit meine Freundin treffen, die gerade ihr Baby bekommen hat. Ich freue mich schon so.
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.













Furla Shoes
Dany Shorts
Dsquared2 Shirt
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Earrings
Tendence Watch


Friday, August 26, 2011

Thursday Night


Hey my dears.
Finally weekend. How was your Friday?
Today I was on a business trip with my colleagues, I post pictures about it tomorrow for you.
Last night I was with my sweetheart for a drink and then we decided to sit straight and still there for dinner.
Now we stop at a family gathering and I must now make ready quickly and find something to wear; D
I wish you a pleasant evening.

Hey meine Lieben.
Endlich Wochenende. Wie war Euer Freitag?
Ich war heute auf einem Betriebsausflug mit meinen Kolleginnen, die Bilder dazu poste ich morgen für Euch. 
Gestern Abend war ich mit meinem Schatz etwas Trinken und danach haben wir beschlossen gerade sitzen zu bleiben und noch dort zu Abend zu essen.
Nun geht es gleich weiter zu einem Familientreffen und ich muss mich jetzt schnell fertig machen und etwas zum Anziehen finden ;D
Ich wünsche Euch einen schönen Abend.







Melissa Shoes
Dsquared2 Jeans
Anne Fontaine Shirt
Zara Blazer
Hermés Belt
Thomas Sabo Earrings
Tendence Watch
Furla Bag



Thursday, August 25, 2011

Piazza Duomo


Hey guys.
How are you? After my cleaning marathon, I'm just done easily and waiting for my baby. Last night we had (pictures will follow), a romantic dinner on our terrace;-).
Tomorrow I'm doing with my colleagues in a company outing. We are planning on traveling trolley. That will be fun, but certainly something strenuous. Then we meet relatives of my boyfriend for dinner. So another day when I will be home only to sleep.
But I take pictures for you.
These photos are from the Piazza Duomo in Milan. It was soooo beautiful there.
I wish you a pleasant evening and tomorrow a good start to the weekend.

Hey Leute.
Wie geht es Euch? Nach meinem Putz-Marathon bin ich gerade leicht erledigt und warte sehnsüchtig auf meinen Schatz. Gestern Abend hatten wir ein romantisches Dinner auf unserer Terasse ;-) (Bilder folgen). 
Morgen mache ich mit meinen Kolleginnen einen Betriebsausflug. Wir wollen Draisine fahren. Das wird sicher lustig, aber bestimmt auch etwas anstrengend. Danach treffen wir Verwandte von meinem Freund zum Abendessen. Also wieder ein Tag, an dem ich erst zum Schlafen Zuhause sein werde.
Aber ich mache Fotos für Euch.
Diese Fotos sind vom Piazza Duomo in Mailand. Es war soooo schön dort.
Ich wünsche Euch einen schönen Abend und morgen einen guten Start ins Wochenende.













New Chic FlipFlops
Dsquared2 Jeans and Shirt
Roberto Cavalli Sunglasses
D&G Earrings and Bracelet
Louis Vuitton Bag 
Scarf from Venice


Wednesday, August 24, 2011

Preview of my afternoon post


Good morning my dears.
How was your night?
I wish you a wonderful thursday.

Guten Morgen meine Lieben.
Wie war Eure Nacht?
Ich wünsche Euch einen wundervollen Tag.

Candy Shoes


Juhu I've got the perfect shoes for my CandybagD
I wish you a pleasant evening.

Juhu ich habe die passenden Schuhe zu meiner Candybag :D
Ich wünsche Euch einen schönen Abend.





Tuesday, August 23, 2011

I've met the purple cow


Good morning my loves
What a great summer day yesterdayI wish every day would be so warm.
Last week I've met the purple cow when I was shoppingD and I was thrilled.
I wish you a wonderful dayHopefully this day is just as hot and sunny like yesterday.

Guten Morgen meine Lieben
Was für ein toller Sommertag war das gestern. Ich wünschte es wäre jeden Tag so warm.
Letzte Woche habe ich die Lila Kuh beim Einkaufen getroffen :D und war total begeistert. 
Ich wünsche Euch einen wundervollen Tag. Hoffentlich wird er genauso heiß und sonnig wie gestern.

Monday, August 22, 2011

Monday Night


Good morning my dears.
Wowfinally there is the summerD If I had free now everything would be perfect;-)
Last night I had a wonderful evening with my sweetheartWe had something to drink and then a delicious dinner together <3 and this was my outfit on this hot summer evening.
I wish you a great Tuesday.

Guten Morgen meine Lieben.
Wow, endlich ist der Sommer da :D Wenn ich jetzt noch frei hätte wäre alles perfekt ;-)
Gestern Abend hatte ich einen wunderschönen Abend mit meinem Schatz. Wir waren was trinken und haben danach zusammen zu Abend gegessen <3 und das war mein Outfit an diesem warmen Sommerabend.
Ich wünsche Euch einen tollen Dienstag.










Melissa Shoes
Guess Shorts
Dsquared2 Shirt
Furla Bag
D&G Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Thomas Sabo Bracelet




Preview


Good night <3

Our Hotel in Milan


Wow is it with you so hot outside? Hello there.
But I will complain in any way. I love this weather and even in Germany it's raining anyway, far too often.
How was your weekend? I currently feel there is no weekend. I hope this will change soon again;-)
That was our hotel in Milan. I would prefer to feed in right there. Fantastically.
I wish you a pleasant evening, go out and enjoy the sun!

Wow ist es bei Euch auch so heiß draußen? Hallo Ihr.
Aber ich will mich auf keinen Fall beschweren. Ich liebe dieses Wetter ja und in Deutschland regnet es sowieso viel zu oft.
Wie war Euer Wochenende? Ich habe zur Zeit das Gefühl es gibt gar kein Wochenende. Ich hoffe das ändert sich bald mal wieder ;-)
Das war unser Hotel in Mailand. Am liebsten wäre ich gleich dort eingezogen. Traumhaft.
Ich wünsche Euch einen schönen Abend, geht raus und genießt die Sonne!











Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...