Saturday, April 9, 2011

Outfit of Tonight


:D I'm not yet decided on a jeans, but for a chic black leggings, my new Zara shoes, Lanvin Shirt and blazer. How do you like my outfit?
Good night.
P.S.: about comments i would be very happy!

:D Wär hätte es gedacht? Ich habe mich doch nicht für eine Jeans entschieden, sondern für eine schicke schwarze leggings, meine neuen Zara Schuhe, Lanvin Shirt und Blazer. Wie findet Ihr mein Outfit?
Gute Nacht.
P.S.: Über Kommentare würde ich mich echt freuen!












Zara Shoes
H&M Leggings
Lanvin Shirt
Zara Blazer


What Jeans?


Hello again to all sun prayers :D
You had a nice day? After breakfast i was lying in the sun. Now it goes on in the saturday evening. What jeans should i wear to dinner?
I'll show you later what outfit i decided ;-) and wish you much fun whatever you do.

Hello again Ihr Sonnenanbeter :D
Hattet Ihr einen schönen Tag? Nach dem Frühstück habe ich nur in der Sonne gelegen. Jetzt geht es auf in den Samstagabend.
Welche Jeans soll ich zum Abendessen anziehen?
Ich zeige Euch später für welches Outfit ich mich entschieden habe ;-) und wünsche Euch heute Abend viel Spaß, was auch immer Ihr macht.

Friday, April 8, 2011

Good Morning Weekend


Good Morning Weekend.
Do you have slept so badly as i do? On saturday you can sleep long and then it does'nt work.
Well, the sun is shining, lets start the day. What are your plans? First i will now have breakfast with my parents.
To start the day i took a photo of a jewelry shoot, which i made last year. I hope you like it and enjoy the day.

Guten Morgen Wochenende.
Habt Ihr auch so schlecht geschlafen wie ich? Jetzt kann man einmal ausschlafen und dann funktioniert es nicht. Naja, die Sonne scheint, also auf in den Tag. Was sind Eure Pläne für heute? Ich werde mit einem Frühstück mit meinen Eltern anfangen.
Als Start in den Tag habe ich ein Foto ausgesucht, welches ich letztes Jahr bei einem Schmuckshooting gemacht habe. Ich hoffe es gefällt Euch und genießt den Tag.

Memorys of New York by night


Sleep well everybody 

Baldinini Shoes on tour part2


Finally friday and the weekend is near. Do you have plans already?
Here, as i promised, part2 from my Baldinini post yesterday.
Enjoy the day.

Endlich Freitag und das Wochenende steht vor der Tür, habt Ihr schon pläne?
Hier, wie versprochen, Teil2 meines Baldinini posts von gestern.
Genießt den Tag.


























Baldinini Shoes
Dsquared2 Jeans
Benetton Shirt
H&M Scarf
H&M Blazer
Thomas Sabo Earrings
Roberto Cavalli Sunglasses
TW-Steel Watch
Bracelet was a gift from my girlfriend


Thursday, April 7, 2011

Baldinini Shoes on tour...


Today i was with my boyfriend in Mannheim. It was so warm and the sun was shining all day long, just great. The day would never be allowed to come to an end.
I wish u all a wonderful night.
More pictures tomorrow.

Heute war ich mit meinem Freund in Mannheim. Es war so warm und die Sonne schien den ganzen tag, einfach traumhaft. Der Tag hätte nie zu Ende gehen dürfen.
Ich wünsche Euch eine wundervolle Nacht.
Weitere Bilder folgen












New Shoes


Back from work and now at home, where these great new Baldinini Shoes are waiting for me :D
and now i go into the sun.
How do you like my new shoes?

Zurück von der Arbeit und Zuhause angekommen, wo diese tollen neuen Baldinini Schuhe auf mich warteten :D
Und nun gehts ab in die Sonne.
Wie findet Ihr meine neuen Schuhe?






Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...