Saturday, September 17, 2011

Friday


Hello my dears.
Oh my God, I am feeling as though dead, the wedding ceremony, at which we were invited yesterday was really great and more than just perfect. The church and the service was beautiful. Then it was off to a champagne reception and dinner and then went off the party   : D
I've met so many nice people and we had a lot of fun. I've laughed so much.
I hope it goes well and you have a nice weekend!
This is just one photo of yesterday. I hope I get a few more. Unfortunately I have forgotten my camera at home.
I wish you a great day.


Hallo meine Lieben.
Oh mein Gott, ich fühle mich heute wie tot. Die Hochzeitsfeier, auf der wir gestern eingeladen waren, war echt mehr als super und einfach perfekt. Der Gottesdienst war traumhaft schön. Danach ging es zum Sektempfang und Abendessen und dann ging die Party los :D
Ich habe so viele liebe Menschen kennengelernt und wir hatten richtig viel Spaß. Ich habe schon lange nicht mehr so viel gelacht.
Ich hoffe es geht Euch gut und Ihr habt ein schönes Wochenende!
Das hier ist nur ein Foto von gestern. Ich hoffe ich bekomme noch ein paar. Leider habe ich meinen Foto zuhause liegen lassen.
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.

Monday, September 12, 2011

New Dress


Good morning my dears.
Finallyyesterday I found my dress for the wedding to which we are invited on Friday.
How do you like it?
I wish you a nice day.
Guten Morgen meine Lieben.Endlich, gestern habe ich mein Kleid gefunden für die Hochzeit auf die wir am Freitag eingeladen sind.Wie findet Ihr es?Ich wünsche Euch einen schönen Tag.



Sunday, September 11, 2011

Blue Shoes


Good morning my darlings.
Did you have a nice weekend?
I had a great weekend with my sweetheart with lots of sun, love, and finally again some sports (pretty tiring if you have not done sport for so long haha).
Last night we had some food in the city and have spent a pleasant evening.
This week I have many plansBesides a lot of hard work, shopping tomorrow afternoon with my girlfriend, Tuesday is
 full of work, Thursday hair appointment and Friday we are invited to a wedding. So get going and I wish you a good start into this new week.

Guten Morgen meine Süßen.
Hattet Ihr ein schönes Wochenende? 
Ich hatte ein tolles Wochenende mit meinem Schatz mit viel Sonne, Liebe und endlich mal wieder etwas Sport (ziemlich anstrengend wenn man so lange nicht Sport gemacht hat haha).
Gestern Abend waren wir etwas in der Stadt essen und haben einen schönen Abend verbracht.
Diese Woche habe ich einiges vor. Neben viel viel Arbeit, Shoppen morgen Nachmittag mit meiner Freundin, Dienstag voll von Arbeit, Donnerstag Friseurtermin und Freitag sind wir auf eine Hochzeit eingeladen. Also auf gehts und ich wünsche Euch einen guten Start in diese neue Woche.











Ras Shoes
Dsquared2 Jeans
Hermés Belt
Anne Fontaine Shirt
H&M Blazer
Thomas Sabo Earrings
Furla Bag
Tendence Watch

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...