Monday, November 21, 2011

Ready for Christmas


Good morning, my dears.
My dates roll over againbut I've somehow managed to buy a few Christmas tree balls. My boyfriend thinks I'm already crazy, because every year I buy new balls 
for the Christmas tree :D hahaI think I'll be satisfied until I have all colors;-) Red is my favorite this year and on weekend it's finally time to decorate.
Are you also ready for christmas?

Guten Morgen meine Lieben. 
Bei mir überschlagen sich schon wieder die Termine, trotzdem habe ich es irgendwie geschafft noch ein paar Christbaum-Kugeln zu kaufen. Mein Freund denkt schon ich bin verrückt, weil ich jedes Jahr neue Kugeln für den Weihnachtsbaum kaufe :D haha. Ich glaube ich werde erst zufrieden sein, wenn ich alle Farben besitze ;-) Rot ist dieses Jahr mein Favorit und am Wochenende geht es endlich ans dekorieren.
Seid Ihr auch schon bereit für Weihnachten?



Sunday, November 20, 2011

Memory of September


Good morning my dear readers.
How are you? I just lay in bed with my baby and enjoy a hot chocolate; D
I got sent this first three pictures from my dear NinDin. They are from the wedding of my boyfriend uncle's treasure, you remember this Post?
The following photos are from our camera yet, unfortunately I have no more photos of this day.
I wish you a wonderful sunday.

Guten Morgen meine lieben Leser.
Wie geht es Euch? Ich liege gerade mit meinem Baby im Bett und genieße eine heiße Schokolade ;D
Dieses Bild habe ich von meiner lieben NinDin zugeschickt bekommen. Es stammt noch von der Hochzeit von meinem Schatz seinem Onkel, erinnert Ihr Euch an diesen Post
Die folgen Fotos sind noch von unserer Kamera, leider habe ich noch nicht mehr Fotos von diesem Tag.
Ich wünsche Euch einen wunderschönen Sonntag.







I was wearing:
Ras Shoes
Jake's Dress
Zara Coat
Bijou Brigitte Clutch
Thomas Sabo Earrings and Necklace
Dior Lipstick

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...