Saturday, August 13, 2011

Our hotel in Jesolo


Hello there my sweethearts.
So, I just came back from work to home and I'm glad to finally have weekend.
Today we had a wonderful trip with the families from kindergarten (photos will follow).
This was our hotel in Jesolo, Italy.
The best there was a beach bar, where it were always really funny: D
How are you and what are your plans for tonight?

Hallöchen meine Lieben. 
So, ich komme gerade vom Arbeiten nach Hause und bin froh endlich Wochenende zu haben. 
Heute hatten wir einen wundervollen Ausflug mit den Familien vom Kindergarten (Photos folgen)
Dies war unser Hotel in Jesolo in Italien. 
Das beste dort war eine Strandbar ganz in der Nähe, in der es wirklich immer lustig zuging :D
Wie geht es Euch und was sind Eure Pläne für heute Abend??













Wednesday, August 10, 2011

Last evening in Padua


Good morning you fashion freeks.
How have you been sleepingToday I only work half a day : D and can then do something with my sweetheart.
These are the photos from our last evening in Padua. So time for high heels and the combination of blue tones.
That was a really nice evening with my baby and a delicious dinner.
I wish you a wonderful day.

Guten Morgen Ihr Modeverrückten.
Wie habt Ihr geschlafen? Heute habe ich nur einen halben Tag Arbeit vor mir :D und kann dann anschließend noch etwas mit meinem Schatz unternehmen. 
Dies sind die Fotos von unserem letzten Abend in Padova. Also Zeit für High Heels und die Kombination von Blautönen. 
Das war ein wirklich schöner Abend mit meinem Baby und leckerem Abendessen.
Ich wünsche Euch einen wundervollen Tag.









Dsquared2 Shoes, Jeans and Shirt
Zara Blazer
Furla Candybag
Tendence Watch
Scarf bought in Venice
Roberto Cavalli Earrings


Tuesday, August 9, 2011

I love this city


Good morning rain drops.
I do'nt like German weather. If you just a few days ago was still in Italy at 35 degrees, you have no desire to rain. But unfortunately the weather in Germany already feels like autumn.
How are you today?
This week I've still a lot of work before meBut first again: Congratulations to my girlfriend. She got her baby on SundayI'm so excited about the first photosD
So now on to work. I wish you a stress-free and sunny day.
These photos are from another day in Padova. I love this city and hope, I'll be there as soon as possible.

Guten Morgen Ihr Regentropfen.
Ich mag kein deutsches Wetter. Wenn man gerade vor ein paar Tagen noch in Italien bei 35 Grad war, hat man keine Lust auf Regen. Aber leider fühlt sich das Wetter in Deutschland schon wie Herbst an.
Wie geht es Euch heute?
Ich habe diese Woche noch einiges an Arbeit vor mir. Aber zunächst mal: Herzlichen Glückwunsch an meine Freundin. Sie hat am Sonntag ihr Baby bekommen. Ich bin schon so gespannt auf erste Fotos :D
So nun auf zur Arbeit. Ich wünsche Euch einen stressfreien und sonnigen Tag.
Diese Fotos sind von einem weiteren Tag in Padova. Ich liebe diese Stadt und hoffe, ich kann bald wieder dort sein.














New Chic FlipFlops
Dsquared2 Shorts and Shirt
Hermés Belt
Roberto Cavalli Sunglasses and Earrings
Candy Bag from Furla
Tendence Watch
H&M Bracelets


Monday, August 8, 2011

Good morning


... I don't like standing up.... 
But I wish you a wonderful day.

Sunday, August 7, 2011

O Sole Mio


Good morning my dears. 
Today for me the day begins againGetting up early and go to work :-( How beautiful was the holiday.
These photos are of one day and one night in Venice. After a few glasses of spritz and wine  I'm running through the streets singingD
O sole mio
I wish you a nice day.

Guten morgen meine Lieben. Heute beginnt für mich der Alltag wieder. Früh aufstehen und arbeiten gehen :-( Wie schön war doch der Urlaub.
Diese Fotos sind von einem Tag und einer Nacht in Venedig. Nach ein paar Gläsern Spritz und Wein bin ich singend durch die Gassen gelaufen :D 
O sole mio
Ich wünsche Euch einen schönen Tag.










 My new scarf :D















Nike FlipFlops
Dsquared2 Jeans
Hermés Belt
Drykorn Shirt
Zara Blazer
Dipol Bag
Roberto Cavalli Earrings and Ring
D&G Ring
The Kooples Scarf
H&M Bracelet
La Coupole and Burberry Bag

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...