Saturday, February 11, 2012

Cold Thursday-Eve


Hallöchen my loved ones.
Sorry for the delay, but the winter sales have stopped me today;-)
Actually, I wanted to walk only short with my aunt in the city and buy nothing, but just then you find the most amazing things ( photos follow ).
These are my pictures from Thursday evening in the cold: onion look: D
I wish you a wonderful evening.

Hallöchen meine Lieben.
Entschuldigt die Verspätung, aber der Winterschlussverkauf hat mich heute aufgehalten ;-) 
Eigentlich wollte ich nur kurz mit meiner Tante durch die Stadt spazieren und gar nichts kaufen, aber gerade dann findet man ja die tollsten Dinge (Fotos folgen).
Das sind meine Bilder vom Donnerstag in der Abend-Kälte: Zwiebellook :D
Ich wünsche Euch einen wundervollen Abend.











new Dsquared2 Shoes
Dsquared2 Jeans, Shirt, Scarf and Jacket
Zara Blazer
Filippa K Gloves
Louis Vuitton Bag

Friday, February 10, 2012

Monday, February 6, 2012

Black and Silver


Good morning to all night owlsThere is a full moon time again;-)
These are my photos from Saturday nightwhen my sweetheart and I have decided spontaneously to drive to Frankfurt for dinnerWe were in a really great steakhouse and have spent there a wonderful evening.
However, it was also in Frankfurt in the evening too cold outside to make photos, so this time shooting at our garage.
My outfit choiceblack and silver, and of course the new studded belts D
I wish you a great day.

Guten Morgen an alle Nachteulen: Es ist wieder Vollmondzeit ;-)
Das sind meine Fotos von Samstag-Abend, an dem mein Schatz und ich spontan beschlossen haben nach Frankfurt zum Abendessen zu fahren. Wir waren in einem super tollen Steakhouse und haben dort einen wundervollen Abend verbracht. 
Allerdings war es auch in Frankfurt Abends viel zu kalt um draußen Fotos zu machen, deshalb musste diesmal unsere Tiefgarage herhalten. 
Meine Outfitwahl: Schwarz und Silber und natürlich die neuen Nieten-Gürtel ;D
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.








Karen Millen Shoes
Tommy Hilfiger Socks
Dsquared2 Jeans
Drykorn Belts
Zara Blazer and Coat
Joop Scarf
Artdeco Nailpolish
Thomas Sabo Earrings




Sunday, February 5, 2012

New Studded Belts


Good morning,
For a long time I've been looking for a cool studded belt and now last week I've found two, in black and brown.
How do you find them?
Wearing both, you see in the next post.
I wish you a pleasant monday.

Guten Morgen,
Schon lange habe ich nach einem coolen Nieten-Gürtel gesucht und jetzt habe ich letzte Woche gleich zwei gefunden, in den Farben Schwarz und Braun.
Wie findet Ihr sie?
Getragen seht ihr beide im nächsten Post.
Ich wünsche Euch einen angenehmen Montag.






Drykorn for beautiful people found @ Dipol Mannheim

Cold and Sun


Good morning, my dears.
Wow, this is a Siberian cold outside, because you have the feeling to freeze completely. But at least we already have three days of sun and blue sky, so you also want to go out.
Today I do not yet know if my sweetheart and I are moving out of bed, we're pretty late last night came home and today we are very tired.
These are my pictures from Thursday, where it was already so cold but beautiful sunny.
But my new scarf will keep me warm ;-)
So now I'm going to make coffee and serve breakfast in bed.
I wish you a nice and sunny sunday.

Guten Morgen meine Lieben. 
Wow ist das eine sibirische Kälte draußen, da hat man das Gefühl komplett einzufrieren. Aber immerhin haben wir schon drei Tage Sonne und blauen Himmel, also hat man auch Lust raus zu gehen.
Heute weiß ich allerdings noch nicht ob mein Schatz und ich uns aus dem Bett bewegen, wir sind gestern Nacht ziemlich spät nach Hause gekommen und heute ziemlich ko. 
Das sind meine Bilder von Donnerstag, an dem es auch schon so kalt, aber schön sonnig, war. 
Mein neuer Schal hält aber gut warm ;-)
So nun werde ich mal Kaffee kochen und Frühstück im Bett servieren.
Ich wünsche Euch einen schönen sonnigen Sonntag.












My Baby's New Car ;-)




Kiss Kriss Shoes
Dsquared2 Jeans and new Dsquared2 Sunglasses
Q Sweater
new Engelhorn Scarf
Zara Coat
Louis Vuitton Speedy
my Mum's Earrings
Roberto Cavalli Ring

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...