Saturday, January 21, 2012

Coffee-Time


Yesterday was a huge package of Nespresso to us :-) Now we can enjoy endless coffee. My boyfriend and I have never really until Christmas 2011, or very rarely drink coffee or espresso, but since we have our Nespresso machine has changed so ;-)
And now we can try out the many great and different varieties.
How was your week?
I wish you a nice weekend <3

Gestern kam ein riesengroßes Paket von Nespresso bei uns an :-) Jetzt können wir ohne Ende Kaffee genießen. Mein Freund und ich haben bis Weihnachten 2011 eigentlich nie oder ganz selten Kaffee oder Espresso getrunken, aber seit wir unsere Nespresso-Maschine haben, hat sich das geändert ;-) 
Und nun können wir uns durch die vielen tollen und verschiedenen Sorten durchprobieren. 
Wie war Eure Woche? 
Ich wünsche Euch ein schönes Wochenende <3









Tuesday, January 17, 2012

Sunday in Black


Good morning, my dears.
So Tuesday is just a day of week on which I am most great effort to leave homeThis is,   unfortunately, because my very long hours to work on that day.                                                    
 And just in the winter it is hard to really leave home in the dark of morning and come back home in the dark of evening.
These are my pictures from Sunday on which my sweetheart and I went on a little trip to a wineryThis beautiful stone wall just screamed, "pictures do here!" : D
And as so often dominates my favorite color, smile.
I wish you a sunny day.

Guten Morgen meine Lieben.
Also Dienstag ist einfach jede Woche der Tag, an dem es mich am meisten Überwindung kostet das Zuhause zu verlassen. Das liegt aber an meiner leider sehr langen Arbeitszeit an diesem Tag. Und gerade im Winter fällt es einem schwer Morgens im Dunkeln los zu gehen und Abends im Dunkeln wieder heim zu kommen.
Das sind meine Bilder vom Sonntag, an dem ich mit meinem Schatz einen kleinen Ausflug zu einem Weingut gemacht habe. Diese wunderschöne Steinmauer schrie gerade so: "mach Fotos hier!" :D 
Und wie so oft dominiert meine Lieblingsfarbe, lach.
Ich wünsche Euch einen sonnigen Tag.


















Karen Millen Shoes
Tommy Hilfiger Socks
Dsquared2 Jeans and Scarf
H&M Blazer
Zara Coat
Furla Bag
Thomas Sabo Earrings
Dior Lipstick
Anny Nailpolish

Sunday, January 15, 2012

Preview


Good morning, my dears.
Phew, it should be 7 degrees out there on this Monday so you don't feel to leave the house or?
I wish you a great day.

Guten Morgen meine Lieben.
Puh 7 Grad sollen es draußen sein, da hat man doch Montags noch weniger Lust das Haus zu verlassen oder?
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.


Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...