Saturday, February 4, 2012

New Pink Scarf


Good morning, my dears.
This beautiful pink scarf I found last week in the Engelhorn in Mannheim, and luckily for me it was reduced even;-)
How do you like him?
My pictures from the preview post yesterday, I show you in the next post.
I wish you a great saturday morning.

Guten Morgen meine Lieben.
Diesen wunderschönen rosafarbenen Schal habe ich letzte Woche im Engelhorn in Mannheim gefunden und zu meinem Glück war er auch noch reduziert ;-)
Wie findet Ihr ihn?
Meine Bilder vom Preview-Post gestern zeige ich Euch im nächsten Post.
Ich wünsche Euch einen tollen Samstag-Morgen.



Engelhorn

Thursday, February 2, 2012

Preview


I wish you a wonderful friday <3

Ich wünsche Euch einen wundervollen Freitag <3

Sunday, January 29, 2012

Ladies Night @ Home


Hello my dear anels :D
How are you?
Last night was the "Men's Wine Evening" in our city, which takes place once a year. And because there women are undesirable, I organized a girls' night in return.
That was a really nice evening with lots of cute and funny conversations, and incredibly good meal. Thank you ladies.
Have a great rest of sunday.

Hallo meine lieben Rauschengel ;D
Wie geht es Euch?
Gestern Abend war in unserer Stadt der Herrenweinabend, der einmal im Jahr stattfindet. Und da dort Frauen unerwünscht sind, habe ich im Gegenzug einen Frauenabend veranstaltet.
Das war ein wirklich schöner Abend, mit vielen netten und lustigen Gesprächen und unglaublich gutem Essen. Vielen Dank Ladies. 
Habt einen schönen Restsonntag.













when the men came to us


very comfortable outfit:

Lanvin Shoes
my new Zara Glitter Shorts
Q Sweater
Roberto Cavalli Earrings

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...