Saturday, April 23, 2011

Laserpointshooting


Hey everybody how was your saturday? After grilling with our lovely friends I'm pretty tired. Yesterday night my girlfriend made with me this laserpointshooting and I'm excited how great the pictures are.
I wish you a wonderful night with sweet dreams.

Hey Ihr alle wie war Euer Samstag? Nach einem schönen Grillabend mit unseren lieben Freunden bin ich nun ziemlich müde. Gestern Nacht hat meine Freundin diese Laserpointbilder mit mir gemacht und ich bin begeistert wie cool die Fotos aussehen. Ich wünsche Euch eine wundervolle Nacht mit süßen Träumen.




For all my follower

My new shoes


They are so sweet.
Do you like them?

On The Swing


Good morning sweetys. Yes it's saturday and the sun is shining again. Now I go shopping with my girlfriend in the city and then I have to pack for our trip to paris on monday. 
Here I have for you some shoots from yesterday on a playground. Are you so happy on the swing as I am?  Thank you Dany for shooting this sweet photos. I wish you a sunny day.

Guten Morgen an alle Süßen. Ja es ist Samstag und die Sonne scheint mal wieder. Ich gehe jetzt gleich mit meiner Freundin in die Stadt einkaufen und dann werde ich packen für unsere Parisreise am Montag :D. Hier habe ich noch ein paar Fotos von Gestern auf einem Spielplatz. Schaukelt Ihr auch so gerne wie ich? Dankeschön Dany für diese süßen Bilder. Ich wünsche Euch einen sonnigen Tag.









Zara Shoes
Zara Trousers
Dsquared2 Belt
Benetton Shirt
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Earrings
Dsquared2 Bracelet
TW-Steel Watch

Friday, April 22, 2011

"Black and White and Blue Shoes"



Hey everybody, how are you and how was your sunny friday?
Today we were traveling with our friends in neighboring and had a lot of fun.
Here are the first photos from today, the other pictures I'll post tomorrow.
I wish you all a wonderful night.

Hey Ihr alle, wie geht es Euch und wie geht es Euch an diesem sonnigen Freitag?
Heute waren wir unterwegs mit unseren Freunden in der Nachbarschaft und hatten echt viel spaß.
Hier habe ich für Euch die ersten Fotos von heute, die anderen poste ich morgen.
Ich wünsche Euch allen eine wundervolle Nacht.
















































Zara Shoes
Zara Trousers
Dsquared Belt
Benetton Shirt
H&M Blazer
Louis Vuitton Speedy
Thomas Sabo Earrings
TW-Steel Watch
Dsquared2 Bracelet
Roberto Cavalli Sunglasses

Preview of my Outfit Today


stay tuned

seid gespannt 

Thursday, April 21, 2011

I Want This Jacket

"Dinner For Two" Part2


Yeah holidays!
You have already guessed where I'm going? On Monday we go to Paris, the city of love. I'm looking forward so much. I hope You had a good morning and now enjoying the sun.

Jaaaa Urlaub!
Habt Ihr schon erraten, wo ich hinfahre? Am Montag fahren wir nach Paris, die Stadt der Liebe. Ich freue mich schon so sehr darauf. Ich hoffe Ihr hattet einen angenehmen Morgen und genießt jetzt die Sonne.








Zara Shoes
Zara Trousers
Dsquared2 Belt
H&M Shirt
Zara Blazer
Scarf bought in Mannheim
D&G Earrings and Ring
Roberto Cavalli Ring
Louis Vuitton Speedy

Wednesday, April 20, 2011

"Dinner For Two"


Good morning on this beautiful thursday. 
Here I have for you my photos from dinner yesterday evening with my boyfriend. We were in a small restaurant in our neighborhood and enjoyed the delicious "Flammkuchen" (what that is in english?), the second part I post in the afternoon, because now I go to work.
Enjoy the sun 

Guten Morgen an diesem wunderschönen Donnerstag.
Hier habe ich für Euch meine Fotos vom gestrigen Abendessen mit meinem Freund. Wir waren in einem kleinen Restaurant ganz in der Nähe unserer Wohnung und genossen den leckere Flammkuchen. Den zweiten Teil poste ich heute Mittag, weil ich nun zur Arbeit muss.
Genießt die Sonne.












Zara Shoes
Zara Trousers
Dsquared2 Belt
H&M Shirt
Zara Blazer
Scarf bought in Mannheim
Louis Vuitton Speedy
D&G Earrings
D&G Ring
Roberto Cavalli Ring

Preview of "Dinner for two"


Good night everybody and sleep well...

Gute Nacht und schlaft gut...

At The Window Part2


Hy everybody. Is'nt this a perfect weather? And it will still be warmer :D
I'm now back from work, back from eating icecream with my girlfriend with my second part "At The Window" and hope you like it. And now I'm still enjoying the sun, you should do the same.

Hy alle miteinander. Ist das nicht ein perfektes Wetter? Und es soll noch wärmer werden :D
Ich bin jetzt zurück vom Arbeiten, zurück vom Eisessen mit meiner Freundin mit meinem zweiten Teil "At The Window" und hoffe die Fotos gefallen Euch? Und nun genieße ich noch ein wenig die Sonne, das solltet Ihr auch tun.









Zara Shoes
H&M Leggings
Shirt bought in Ibiza
Zara Blazer
Scarf bought in Ibiza
Thomas Sabo Necklace and Earrings

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...