Thursday, August 18, 2011

Preview of Milano


Good morning my darlings
Did you sleep well?
I wish you a great sunny and stress free day. Stay tuned for my Milan Post :D

Guten Morgen meine Süßen
Habt Ihr gut geschlafen?
Ich wünsche Euch einen tollen sonnigen und stressfreien Tag und freut Euch auf meinen Mailand Post :D

A Night in Jesolandia


Hey my Dears. How are you?
I am fine because I had lunch today with my Mum and then shopping in the city and drink something: D
So you can enjoy life to such a beautiful, hot and sunny day.
These are pictures of another beautiful and, unfortunately, last night in Jesolandia, an amusement park in Jesolo. Before that we were in a great and delicious seafood restaurant in Jesolo with the name "Moby Dick".
I wish you a lovely evening, enjoying the sun.

 Hey meine Lieben. Wie geht es Euch?
Mir geht es gut, denn ich hatte heute Mittag frei und war mit meiner Mum in der Stadt einkaufen und danach etwas trinken :D
So kann man das Leben genießen an so einem schönen, heißen und sonnigen Tag.
Diese Bilder sind von einem weiteren schönen und leider letzten Abend in Jesolandia, einem Vergnügungspark in Jesolo. Davor waren wir in einem tollen und leckeren Fischrestaurant in Jesolo mit dem Namen "Moby Dick". 
Ich wünsche Euch einen schönen Abend, genießt die Sonne.




















Dsquared2 Jeans, Shirt and Bracelet
Tendence Watch in white
Thomas Sabo Earrings
Shoes from Venice
PearlRing and Bracelet from Jesolo




Wednesday, August 17, 2011

French Pigtail in Jesolo



Hello to everyone out there.
Wow after another sleepless night (because of the full moon), I finally arrived home after work and now pretty tired.
How nice if the sun shines, because you can finally enjoy the summer.
I have not told that I am insanely happy to weave braids. And my children in kindergarten (primarily of course the girls) love from me to weave their braids
.Then I eventually tried once myself to braid my hair. At the beginning it was quite difficult, but now it works well and I think it's a perfect summerhairstyle, especially if it is so hot.
That evening in Jesoloit was still quite warm and we enjoyed like every holiday evening outdoor dinner: D. That I miss in Germany oftenI wish you a pleasant evening.
How do you like my hairs like this?

Hallo an alle da draußen. 
Wow nach einer weiteren schlaflosen Nacht (wegen des Vollmondes), bin ich nun endlich nach dem Arbeiten Zuhause angekommen und jetzt ziemlich müde.
Wie schön, wenn die Sonne scheint, da kann man den Sommer endlich wieder genießen.
Ich habe noch nicht erzählt, dass ich wahnsinnig gerne Zöpfe flechte. Und meine Kinder im Kindergarten (vorwiegend natürlich die Mädchen) lieben es sich von mir Zöpfe flechten zu lassen. Dann habe ich irgendwann mal versucht mir selbst meine Haare zu flechten. Am Anfang war das ziemlich schwierig, aber mittlerweile klappt es ganz gut und ich finde es ist eine perfekte Sommerfrisur, gerade wenn es so heiß ist.
An diesem Abend in Jesolo, war es noch ziemlich warm und wir konnten, wie jeden Urlaubsabend, im Freien Abendessen :D. Das fehlt mir in Deutschland oft. Ich wünsche Euch einen schönen Abend.
Wie findet Ihr meine Frisur?















Dsquared2 Jeans
Drykorn Shirt
Hermés Belt
D&G Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Louis Vuitton Bag
Scarf bought in Venice




Tuesday, August 16, 2011

Monday, August 15, 2011

Sunday night




Good morning sweetys.
Phew Tuesday, I have 13 hours of work ahead of meThank God today shall come the sun. Since you I've better moodyHow are you today?
On Sunday evening my sweetheart and I were at dinner in a wineryTime to perform my new shoes;-)
I wish you a wonderful and stress-free day.

Guten Morgen meine Lieben.
Puh Dienstag, ich habe 13 Stunden Arbeit vor mir. Gott sei dank soll heute die Sonne scheinen. Da hat man gleich bessere Laune. Wie geht es Euch?
Am Sonntag Abend waren mein Schatz und ich in einem Weingut zum Abendessen. Zeit um meine neuen Schuhe auszuführen ;-) 
Ich wünsche Euch einen tollen und stressfreien Tag.






Melissa Shoes
Dsquared2 Jeans, Shirt, Scarf and Bracelet
Hermés Belt
Zara Blazer
Thomas Sabo Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Ring and Bracelet from Venice
Louis Vuitton Speedy




LOVE: my new Melissa shoes

Hey, hey out there, may I introduce to you my new shoes?
<3 Vivienne Westwood for Melissa <3
sooooooooo nice, do'nt you think?

Hey, hey da draußen, darf ich Euch meine neuen Schuhe vorstellen?
<3 Vivienne Westwood for Melissa <3 
soooooooo schön, findet Ihr nicht auch?









Sunday, August 14, 2011

First Night in Jesolo


Good morning my dears.
Today is such a nice weather with us. Blue skies and sunshine, but the weather forecasts say rain for our city today.
Well, whatever. How was your Saturday night and what have you done?
I was with my sweetheart on a wine festival near our home and then we had a delicious dinner.
These are my pictures from our first night in Jesolo. That was a great evening.
First, my friend bought a new sunglasses from Dior, which is also very good to me, I think: D, what do you think?
After a delicious dinner, like almost every night in Italy, pasta and pizza, we have gone to an arcade, that was really funny.
I wish you a nice day.

Guten Morgen meine Lieben.
Heute ist so ein schönes Wetter bei uns. Blauer Himmel und Sonnenschein, komischerweise sagen die Wettervorhersagen Regen für unsere Stadt heute.
Naja, egal. Wie war Euer Samstag Abend und was habt Ihr gemacht?
Ich war mit meinem Schatz auf einem Weinfest ganz in der Nähe und danach lecker Abendessen.
Dies sind meine Bilder von unserem ersten Abend in Jesolo. Das war ein toller Abend.
Zuerst hat mein Freund sich eine neue Sonnenbrille von Dior gekauft, die mir auch ganz gut steht, finde ich :D, was meint Ihr?
Nach einem leckeren Abendessen, wie fast jeden Abend in Italien Nudeln und Pizza, sind wir noch in eine Spielhalle gegangen, das war echt lustig.
Ich wünsche Euch einen schönen Tag.











D&G Shoes and Shirt
Dsquared2 Jeans
Benetton Shortsleeve Blazer
Zara Blazer
Thomas Sabo Earrings and Necklace
Rebecca Bracelet
Tendence Watch
Furla Candybag
Scarf bought in Venice

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...