Friday, March 2, 2012

Sorry For Break


This great "spaceship" I was last night "traveling".
Excuse me, I'll post currently not so often, I hope this weekend brings me plenty of rest and recovery next week to start again.
I wish you a great weekend.
<3

Mit diesem tollen "Raumschiff" durfte ich gestern Abend "reisen". 
Entschuldigt, das ich zur Zeit nicht so oft poste, ich hoffe dieses Wochenende bringt mir ausreichend Ruhe und Erholung um nächste Woche wieder neu zu starten.
Ich wünsche Euch ein tolles Wochenende.
<3

Sunday, February 26, 2012

@ our favorite greek


Huhuuuuu out there.
Well yesterday we've failed it once again to make some pictures, so there are only these two iPhone pictures from last night at our favorite Greek.
I wish you a nice sunday.

Huhuuuuu da draußen.
Tja gestern haben wir es mal wieder nicht geschafft Fotos zu machen, deshalb gibt es nur diese beiden Iphone-Bilder von gestern Abend bei unserem Lieblingsgriechen. 
Ich wünsche Euch einen schönen Sonntag.

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...