Monday, January 23, 2012

New Purchases


Good morning, my dears.
Here you see my sale purchases from Zara online store.
How you find them and what you like best?
I wish you a nice day.

Guten Morgen meine Lieben.
Hier seht Ihr meine Sale-Einkäufe vom Zara Online-Shop.
Wie findet Ihr sie und was gefällt Euch am besten?
Ich wünsche Euch einen schönen Tag.









Zara

Sunday, January 22, 2012

Gold


Good morning, my dears.
And again is Mondaysomehow the weekend goes far too quickly to an end.
On Saturday evening, my boyfriend and I spent a wonderful evening with friendsWe were in a wine restaurant on a red wine tasting with really tasty food. We can already say that it is our private house restaurantbecause we live a few floors above;-) Check it out at times:
 http://www.winus-winecafebar.de/
I'm curious if I create it again sometime during the day to take picturesCurrently my work days are so long that I always come back home only in the darkIt is time again that it is lighter and the sun is often shining.
This gold sweater and blaz I've found last week at Zara. How do you like it?
Today's visit to a theater with my kindergarten kids that will be fun.
I wish you a good start to this week.

Guten Morgen meine Lieben.
Und schon wieder ist Montag, irgendwie geht das Wochenende immer viel zu schnell zu Ende.
Am Samstagabend haben mein Freund und ich einen wundervollen Abend mit Freunden verbracht. Wir waren in einem Wein-Restaurant auf einer Rotweinprobe mit wirklich leckerem Essen. Man kann schon sagen: es ist unser privates Hausrestaurant, weil wir ein paar Stockwerke darüber wohnen ;-) Schaut es Euch mal an: http://www.winus-winecafebar.de/
Ich bin gespannt ob ich es irgendwann mal wieder schaffe bei Tageslicht Fotos zu machen. Momentan sind meine Arbeitstage so lange, das ich immer erst bei Dunkelheit nach Hause komme. Es wird Zeit das es wieder länger hell ist und die Sonne öfter scheint.
Diesen Pullover und den Blazer habe ich letzte Woche bei Zara ergattert. Wie findet Ihr sie? 
Heute steht ein Theater-Besuch mit meinen Kindergarten-Kids an, das wird sicher lustig.
Ich wünsche Euch einen guten Wochenstart.



















Lanvin Shoes
Dsquared2 Jeans
new Zara Sweater and Blazer
Furla Candybag

Preview


I hope you all had a great weekend and do not be quite so damaged by yesterday evening as I do: D haha
I wish you a nice rest sunday <3

Ich hoffe Ihr hattet alle ein schönes Wochenende und seid nicht ganz so geschädigt von gestern Abend wie ich :D haha
Ich wünsche Euch einen schönen Restsonntag <3

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...