Monday, February 6, 2012

Black and Silver


Good morning to all night owlsThere is a full moon time again;-)
These are my photos from Saturday nightwhen my sweetheart and I have decided spontaneously to drive to Frankfurt for dinnerWe were in a really great steakhouse and have spent there a wonderful evening.
However, it was also in Frankfurt in the evening too cold outside to make photos, so this time shooting at our garage.
My outfit choiceblack and silver, and of course the new studded belts D
I wish you a great day.

Guten Morgen an alle Nachteulen: Es ist wieder Vollmondzeit ;-)
Das sind meine Fotos von Samstag-Abend, an dem mein Schatz und ich spontan beschlossen haben nach Frankfurt zum Abendessen zu fahren. Wir waren in einem super tollen Steakhouse und haben dort einen wundervollen Abend verbracht. 
Allerdings war es auch in Frankfurt Abends viel zu kalt um draußen Fotos zu machen, deshalb musste diesmal unsere Tiefgarage herhalten. 
Meine Outfitwahl: Schwarz und Silber und natürlich die neuen Nieten-Gürtel ;D
Ich wünsche Euch einen tollen Tag.








Karen Millen Shoes
Tommy Hilfiger Socks
Dsquared2 Jeans
Drykorn Belts
Zara Blazer and Coat
Joop Scarf
Artdeco Nailpolish
Thomas Sabo Earrings




No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...