Wednesday, April 20, 2011

"Dinner For Two"


Good morning on this beautiful thursday. 
Here I have for you my photos from dinner yesterday evening with my boyfriend. We were in a small restaurant in our neighborhood and enjoyed the delicious "Flammkuchen" (what that is in english?), the second part I post in the afternoon, because now I go to work.
Enjoy the sun 

Guten Morgen an diesem wunderschönen Donnerstag.
Hier habe ich für Euch meine Fotos vom gestrigen Abendessen mit meinem Freund. Wir waren in einem kleinen Restaurant ganz in der Nähe unserer Wohnung und genossen den leckere Flammkuchen. Den zweiten Teil poste ich heute Mittag, weil ich nun zur Arbeit muss.
Genießt die Sonne.












Zara Shoes
Zara Trousers
Dsquared2 Belt
H&M Shirt
Zara Blazer
Scarf bought in Mannheim
Louis Vuitton Speedy
D&G Earrings
D&G Ring
Roberto Cavalli Ring

1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...