Tuesday, April 19, 2011

"Like a Brownie" part2





Hey everybody, now I'm back from work and have for you my second part of "Like a Brownie".
Actually, brown is not my favorite color, but I think i found the perfekt combination. 
How was your day? 
Two nights sleep and then I've finally holidays :D What do you think where I go?

Hallöchen, nun bin ich zurück von der Arbeit und hier habe ich für Euch meinen zweiten Teil von "Like a Brownie". Eigentlich ist Braun nicht gerade meine Lieblingsfarbe, aber ich denke ich habe die perfekte Kombination gefunden. 
Wie war Euer Tag?
Noch zwei Nächte schlafen, dann habe ich endlich Urlaub :D Was denkt Ihr wo ich hinfahre?










Shoes bought in Hongkong
Zara Trousers
Dsquared2 Belt
Dsquared2 Shirt
Zara Blazer
Louis Vuitton Speedybag
Roberto Cavalli Necklace and Earrings

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...