Wednesday, April 6, 2011

The sun is here


Finally, the sun is here.
What could be better than sitting in the garden when the sun is shining?
My mom invited me today and we enjoyed the sun together. We read books, eat icecream and let us go well. I hope you had also a wonderful day.
Here are some of my pictures, the other ones i post tomorrow.

Endlich, die Sonne ist da.
Was könnte schöner sein als bei Sonnenschein im Garten zu sitzen?
Meine Mama hat mich heute zu sich eingeladen und wir haben zusammen die Sonne genossen. Wir haben Bücher gelesen, Eis gegessen und es uns gut gehen lassen. Ich hoffe Ihr hattet auch so einen wundervollen Tag.
Hier sind ein paar meiner Bilder von heute, die anderen poste ich morgen.










Dsquared2 Jeans
Dsquared2 Shirt
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Bracelets in red and black
Thomas Sabo Earrings

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...