Friday, May 13, 2011

Black and White with Jeans


Hey sweetys. Wow blogger works again. I really wanted to post yesterday my photos from my outfit, but coul not. Now I can :D How was your friday? 
First I want to say: HAPPY BIRTHDAY TO MY BOYFRIENDS SISTER I wish you all the best, a very sunny weekend, many presents and only nice people around you! I'm so sorry I can not be there. But I'm sure you have a lot of fun.
This was my outfit yesterday, when I have a wonderful evening and a delicious dinner with my boyfriend. I always love to wear black and white with jeans. I hope yo like it and wish you a wonderful night. 

Hey Ihr süßen. Wow Blogger funktioniert wieder. Eigentlich wollte ich gestern schon meine Fotos von meinem Outfit posten, aber es ging nicht. Jetzt klappts hoffentlich :D Wie war Euer Freitag?
Erstmal: HERZLICHEN GLÜCKWUNSCH ZUM GEBURTSTAG an die Schwester meines Freundes, Ich wünsche dir alles Gute, ein sehr sonniges Wochenende, viele Geschenke und nur nette Menschen um Dich! Tut mir leid das ich nicht da sein kann, aber ich bin mir sicher das du ganz viel Spaß hast.
Das war mein Outfit gestern, als ich einen wundervollen Abend mit meinem Freund verbrachte und wir ein sehr leckeres Abendessen genossen. Ich schwarze und weiße Kleider mit Jeans zu kombinieren. Ich hoffe es gefällt Euch und wünsche Euch eine wundervolle Nacht.








D&G Shoes
Dsquared2 Jeans
Zara Shirt
H&M Blazer
Roberto Cavalli Sunglasses
Thomas Sabo Earrings
Dsquared2 Bracelet
No name Bracelet
Tendence Watch

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...