Wednesday, May 4, 2011

Sacre Coeur Part2


Hey there. For me this was the most beautiful place in Paris to sit between all the people and to look over the city. There are a lot of artists and painters. It is simply magical and indescribable up there.
Now I make a very short break and then I have to work on. Tonight, I give a lecture at a parents evening and I am so excited. So keep your fingers crossed that everything goes well.
I'll tell you later how it was.

Huhu. Für mich war das der schönste Ort in Paris, zwischen all den Menschen zu sitzen und auf die Stadt zu schauen. Dort sind ganz viele Künstler und Maler. Es ist einfach magisch und unbeschreiblich zugleich dort oben. 
Nun mache ich eine kurze Pause und dann muss ich schon weiter arbeiten. Heute Abend halte ich einen Vortrag auf einem Elternabend und ich bin schon so aufgeregt. Bitte drückt mir die Daumen, dass alles gut geht.
Ich erzähle Euch später wie es gelaufen ist.






very cheapy Shoes
Dsquared2 Shorts
Dsquared2 Shirt
Dsquared2 Belt
Cinque Sweater
Roberto Cavalli Sunglasses
Louis Vuitton Bag
Rebecca Ring
Thomas Sabo Earrings

1 comment:

  1. Lovely shoes ans shorts! :))

    Followed you already dear!


    <3,
    NIKKI
    http://iamthehotmess.blogspot.com

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...