Tuesday, June 14, 2011

Good Morning Tuesday


Good morning my dears. How was your night?
Yes we've reached the middle of the week. 
This are my photos from monday evening were I was out for dinner with my boyfriend. We were again on a grilling night in one of our favorite restaurants very near from our home.
How do you like my outfit? My new jeans are so comfortable and finally I could perform my Lanvin Shoos, they are not very easy but so pretty :D
I wish you a nice day.

Guten Morgen meine Lieben. Wie war Eure Nacht?
Ja, wir haben schon die Mitte der Woche erreicht.
Das hier sind meine Fotos vom Montag Abend als ich mit meinem Freund zum Abendessen in einem unserer Lieblingsrestaurants ganz in unserer Nähe zum Grillen war. 
Wie findet Ihr mein Outfit? Meine neuen Jeans sind so unendlich bequem und endlich konnte ich auch mal meine Lanvin Schuhe ausführen, die leider nicht so ganz bequem aber so verdammt hübsch sind :D
Ich wünche Euch einen tollen Tag.











Lanvin Shoos
Dsquared2 Jeans
Dsquared2 Shirt
Zara Blazer
Roberto Cavalli Earrings and Ring
Louis Vuitton Bag


Our Dinner:

Salad with Parmesan


Feta Cheese Vegetable Pan


Garlic Steak with Ravioli

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...