Wednesday, June 22, 2011

Hello and good night


Good evening. I'm finally back from our womans night, that take place every second month at the home from my girlfriends. I'm so full of our delicious eat and now pretty tired. How this woman evenings run and the photos I'll post in the next days.
Here are the little photos of the girls from the Dsquared2 fashionshow for men summer collection 2012. Enjoy and have a good night.

Guten Abend meine Lieben. Ich bin gerade zurück von unserem Frauenabend, der jeden zweiten Monat bei einer der Frauen Zuhause stattfindet. Ich bin so satt von unserem leckeren Essen und nun ziemlich müde. Wie diese Abende ablaufen und die Photos dazu werde ich in den nächsten Tagen posten. 
Hier sind die wenigen Bilder der Frauen von der Dsquared2 Modeschau für Männer Sommer Kollektion 2012. 
Ich wünsche Euch eine gute Nacht.

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...