Wednesday, June 15, 2011

Impressed by Crystals


Good morning. Today I want to show you this photo because i love it so much. My girlfriend have made this in a moment were I was so impressed by the Swarovski Crystals ;-) in a Swarovski store. 
Now I must go to work. Today: Birthday Party of one kid in our kindergarten.
I wish you a crystal clear day.

Guten Morgen. Heute früh möchte ich Euch gerne dieses Foto zeigen, weil ich es so schön finde. Meine Freundin hat das gemacht, in einem Moment, indem ich gerade absolut fasziniert von einigen Swarovski Kristallen war ;-). 
Nun ist es Zeit zur Arbeit zu gehen. Heute steht eine Geburtstagsparty eines unserer Kinder im Kindergarten an.
Ich wünsche Euch einen kristallklaren Tag.

1 comment:

  1. nice post !

    What a pity we didn't cross in Strasburg....next time !!!

    love ave

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...