Sunday, June 19, 2011

Outfit of Sunday Night


Good morning my dears. Are you also so tired as I? 
Yesterday my boyfriend and I have planed our summer holidays. I'll tell you in the near future where it goes to ;-) The weather in our city was terrible, sun, rain, wind and all of them. 
Yesterday night my boyfriend and I were out for dinner with our friends at a thai restaurant in our city. and our friends have fought with the edge of the thai food :D it was a very funny evening.
Today I have a lot of work so I wish you all a nice day and a good start into this week. 

Guten Morgen meine Lieben. Seid Ihr genauso müde wie ich?
Gestern haben mein Freund und ich unseren Sommerurlaub geplant. Ich werde es Euch bald verraten wo es hingeht ;-) Das Wetter bei uns war furchtbar, Sonne, Regen, Wind und alles was man sich sonst noch so vorstellen kann.
Gestern Abend waren wir mit Freunden zum Abendessen in einem thailändischen Restaurant in unserer Stadt und unsere Freunde hatten ganz schön zu kämpfen mit dem scharfen thailändischen Essen :D es war ein echt lustiger Abend.
Heute habe ich eine Menge Arbeit vor mir, Schultüten basteln steht an, also wünsche ich Euch einen schönen Tag und einen guten Start in diese Woche.

















Dsquared2 Boots
Dsquared2 Jeans
Dsquared2 Shirt
Zara Blazer
Benetton Jacket
Hermes Belt
Louis Vuitton Bag
Roberto Cavalli Earrings and Ring
D&G Ring

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...