Thursday, June 2, 2011

Thursday one week ago...


...my boyfriend and I were in a viet restaurant for dinner and this are the photos from this evening.
Hey everybody, hope you feeling good. this is my first free day after one month full of work and I like it so much to spent time in my bed :D 
How was your days and weeks? Today my boyfriend and I want to make a trip to somewhere where it's nice. I wish you a wonderfull sunny day.

...waren mein Freund und ich in einem vietnamesischen Restaurant zum Abendessen und das hier sind die Fotos von diesem Abend.
Hy Ihr alle, ich hoffe es geht Euch gut. Das ist mein erster freier Tag nach einem Monat voller Arbeit und ich liebe es, endlich mal Zeit im Bett zu verbringen :D
Wie waren Eure letzten Tage und Wochen? Heute wollen mein Freund und ich einen Ausflug irgendwohin machen, wo es schön ist. Ich wünsche Euch einen tollen sonnigen Tag.











Dsquared2 Jeans
Zara Shirt
Zara Blazer
Tendence Watch
Thomas Sabo Earrings

No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...