Saturday, July 23, 2011

Eyeglasses


Hey all, how are you?
I'm doing great because,in a few hours we get going :D to Venice.
Today I've decided for a eyeglasses post.
Hope you like these pictures.
Now I'm going to pack a little and even then I write you again.
Wishing you a wonderful evening.

Hey an alle, wie geht es Euch?
Mir geht es super, denn in ein paar Stunden fahren wir los :D nach Venedig. 
Heute habe ich mich zwischen dem ganzen Packstress für einen Brillenpost entschieden :-)
Hoffe die Bilder gefallen Euch.
Ich werde jetzt mal noch ein bisschen Koffer packen und dann melde ich mich nochmal.
wünsche Euch einen schönen Abend.


















Yves Saint Laurent
Roberto Cavalli
Dsquared2
Prada

4 comments:

  1. I love the ones from YSL!
    Where did you buy them? x

    ReplyDelete
  2. Nice glasses :) I have similar glasses :)

    You have a new follower!

    Have a nice day!

    www.ireneccloset.com

    ReplyDelete
  3. the first are the best :)

    jadorehardcore.blogspot.com

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...