Wednesday, August 17, 2011

French Pigtail in Jesolo



Hello to everyone out there.
Wow after another sleepless night (because of the full moon), I finally arrived home after work and now pretty tired.
How nice if the sun shines, because you can finally enjoy the summer.
I have not told that I am insanely happy to weave braids. And my children in kindergarten (primarily of course the girls) love from me to weave their braids
.Then I eventually tried once myself to braid my hair. At the beginning it was quite difficult, but now it works well and I think it's a perfect summerhairstyle, especially if it is so hot.
That evening in Jesoloit was still quite warm and we enjoyed like every holiday evening outdoor dinner: D. That I miss in Germany oftenI wish you a pleasant evening.
How do you like my hairs like this?

Hallo an alle da draußen. 
Wow nach einer weiteren schlaflosen Nacht (wegen des Vollmondes), bin ich nun endlich nach dem Arbeiten Zuhause angekommen und jetzt ziemlich müde.
Wie schön, wenn die Sonne scheint, da kann man den Sommer endlich wieder genießen.
Ich habe noch nicht erzählt, dass ich wahnsinnig gerne Zöpfe flechte. Und meine Kinder im Kindergarten (vorwiegend natürlich die Mädchen) lieben es sich von mir Zöpfe flechten zu lassen. Dann habe ich irgendwann mal versucht mir selbst meine Haare zu flechten. Am Anfang war das ziemlich schwierig, aber mittlerweile klappt es ganz gut und ich finde es ist eine perfekte Sommerfrisur, gerade wenn es so heiß ist.
An diesem Abend in Jesolo, war es noch ziemlich warm und wir konnten, wie jeden Urlaubsabend, im Freien Abendessen :D. Das fehlt mir in Deutschland oft. Ich wünsche Euch einen schönen Abend.
Wie findet Ihr meine Frisur?















Dsquared2 Jeans
Drykorn Shirt
Hermés Belt
D&G Earrings and Bracelet
Tendence Watch
Louis Vuitton Bag
Scarf bought in Venice




No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...