Sunday, October 30, 2011

First Day in Cologne


Good morning, my dears. Yesterday evening, my sweetheart and I arrived back home from some wonderful days in Cologne. We had endless fun, just good weather, delicious food and of course we also bought a lot;-)
On our first day in Cologne, we have looked at the cathedral and were walking through the cityLater we met baby's cousin, where we allowed to stay the days
.
I hope you feeling fine and I wish you a wonderful sunday.

Guten Morgen meine Lieben. Gestern Abend sind mein Schatz und ich wieder Zuhause angekommen, nach ein paar wundervollen Tagen in Köln. Wir hatten unendlich viel spaß, nur gutes Wetter, leckeres Essen und natürlich haben wir auch einiges eingekauft ;-) 
An unserem ersten Tag in Köln haben wir uns den Dom angeschaut und sind etwas durch die Stadt spaziert. Später haben wir Baby's Cousine getroffen, bei der wir die Tage übernachten durften. 
Ich hoffe es geht Euch allen gut und wünsche Euch einen schönen Sonntag.





Delicious Lunch at Culinaria Italia







 Beautiful Store









Furla Shoes
Dsquared2 Jeans and Scarf
Zara Coat
Roberto Cavalli Sunglasses and Earrings

5 comments:

  1. I'm already your follower ;) nice pics!

    ReplyDelete
  2. That cathedral is amazing! i have never been in cologne!
    Also your zara coat is fabulous!

    ReplyDelete
  3. Oh, lovely :)
    pozdrawiam, denzee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nice photos! :)))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...