Saturday, October 15, 2011

It's getting colder


Hello again.
What a week. Definitely too much work and too little rest and relaxation. I think need a maid urgently ; D Today I finally post pictures of my time on Monday evening for you. Since we were on a wine and champagne meeting at our the city. Then we have comfortably eaten at a restaurant for dinner and were able to even see the fireworks through the window of the restaurant. Very romantic <3
The evenings are getting colder and you must wear a jacket and socks to keep from freezing.
Otherwise there is not much new with me. Later I'll make pictures of my H & M purchases for you and wish you a sunny autumn saturday.

Hello again.
Was für eine Woche. Definitiv viel zu viel Arbeit und viel zu wenig Freizeit und Entspannung. Ich glaube ich brauche gaaaaanz dringend eine Putzfrau ;D Heute habe ich endlich kurz Zeit meine Bilder vom Montag Abend für Euch zu posten. Da waren wir auf einem Wein und Sekttreff bei uns in der Stadt. Anschließend haben wir gemütlich in einem Restaurant zu Abendgegessen und konnten dabei sogar ein Feuerwerk durch das Fenster des Restaurants sehen. Sehr romantisch <3
Die Abende werden jetzt kälter und man muss jetzt schon eine Jacke und Strümpfe anziehen um nicht zu frieren.
Sonst gibt es bei mir nicht viel neues. Ich werde später mal meine H&M Einkäufe für Euch fotografieren und posten und wünsche Euch einen sonnigen Herbstsamstag. 


















Shoes from Hongkong
Dsquared Jeans
H&M Blazer
Scarf from Venice
Roberto Cavalli Earrings and Ring
Louis Vuitton Bag


3 comments:

  1. lovely jacket , perfect for the first cold .

    thanks for your comment

    ciao ave

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...