Sunday, February 5, 2012

Cold and Sun


Good morning, my dears.
Wow, this is a Siberian cold outside, because you have the feeling to freeze completely. But at least we already have three days of sun and blue sky, so you also want to go out.
Today I do not yet know if my sweetheart and I are moving out of bed, we're pretty late last night came home and today we are very tired.
These are my pictures from Thursday, where it was already so cold but beautiful sunny.
But my new scarf will keep me warm ;-)
So now I'm going to make coffee and serve breakfast in bed.
I wish you a nice and sunny sunday.

Guten Morgen meine Lieben. 
Wow ist das eine sibirische Kälte draußen, da hat man das Gefühl komplett einzufrieren. Aber immerhin haben wir schon drei Tage Sonne und blauen Himmel, also hat man auch Lust raus zu gehen.
Heute weiß ich allerdings noch nicht ob mein Schatz und ich uns aus dem Bett bewegen, wir sind gestern Nacht ziemlich spät nach Hause gekommen und heute ziemlich ko. 
Das sind meine Bilder von Donnerstag, an dem es auch schon so kalt, aber schön sonnig, war. 
Mein neuer Schal hält aber gut warm ;-)
So nun werde ich mal Kaffee kochen und Frühstück im Bett servieren.
Ich wünsche Euch einen schönen sonnigen Sonntag.












My Baby's New Car ;-)




Kiss Kriss Shoes
Dsquared2 Jeans and new Dsquared2 Sunglasses
Q Sweater
new Engelhorn Scarf
Zara Coat
Louis Vuitton Speedy
my Mum's Earrings
Roberto Cavalli Ring

2 comments:

  1. Nice outfit, you looks so good :)
    If you want visit me at The Spotted Cherry Pie i will be really grateful :)

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...