Tuesday, April 10, 2012

On the Way to Central-Park


Hey hey, how are you?
  Today was my first day at work, after our New York vacation and now I'm pretty tired. In New York I've got up at the same time in the morning and was walking all day, but surely that is something else than work. Well, unfortunately, every holiday is sometime at the end (at least if one earns as much as I do,haha) and the weather here in Germany is so much to be desired. Since it is not easy to ignore one made ​​by wanderlust.
According to our Top of the Rocks - trip we made ​​our way to Central Park for a picnic to enjoy the sun and it was just beautiful. The Central Park is in contrast to the pulsating life in the streets of Manhattan, an absolute haven. Really amazing how quiet and peaceful it is there. The squirrels were so close that you can almost pet them <3
I wish you a nice tuesday-evening.

Huhu, wie geht es Euch?
 Heute war wieder mein erster Arbeitstag, nach unserem New York Urlaub und jetzt bin ich gerade ziemlich müde. Ich bin in New York zwar zur gleichen Uhrzeit aufgestanden und war den ganzen Tag nur unterwegs und auf den Beinen, aber das ist dann doch was anderes als zu Arbeiten. Naja irgendwann geht leider jeder Urlaub zu Ende (zumindest wenn man so viel verdient wie ich, haha) und das Wetter hier in Deutschland lässt ja auch zu wünschen übrig. Da wird es einem nicht leicht gemacht das Fernweh zu ignorieren. 
Nach unserem Top of the Rocks - Trip haben wir uns auf den Weg in den Central-Park gemacht, um dort bei einem Picknick die Sonne zu genießen und es war einfach wunderschön. Der Central-Park ist im Gegensatz zu dem pulsierenden Leben in den Straßen von Manhattan, ein absoluter Ruhepol. Echt faszinierend wie ruhig und friedlich es dort ist. Die Eichhörnchen kamen so nahe, das man sie hätte fast streicheln können <3
Ich wünsche Euch einen schönen Dienstag-Abend.
















3 comments:

  1. looks like you had an amazing time x

    ReplyDelete
  2. Glad you had a fun day in New York, (I live there). I have been wanting to go to Germany for vacation! I may go there to teach dance and get the trip paid for :) That would be so much fun! Anyway, nice to just saying hello! :)

    xoxo,
    Taylor

    taylormorgandesign.blogspot.com

    ReplyDelete

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...