Monday, May 2, 2011

My New Umbrella With Top


Good morning fashionvictims. Do you remember my post from yesterday evening "what is this?"?  I promised to tell you today. It is my new umbrella with top. Such an umbrella I have searched for so long and finally found :D How do you like it? I love it and I can not wait for a bit of rain, but just a bit. Now I have to go to work and today the day is even longer as yesterday. I wish you all a sunny and relaxed tuesday.

Guten Morgen Ihr Modeverrückten. Erinnert Ihr Euch an meine Post von gestern Abend "what is this?"? Ich habe Euch versprochen es heute zu verraten. Es ist mein neuer Regenschirm mit Spitze. So einen Schirm habe ich so lange gesucht und jetzt endlich gefunden und natürlich gleich gekauft :D Wie findet Ihr ihn? Ich liebe ihn schon jetzt und kann ein klein bisschen Regen kaum abwarten, aber nur ein klein wenig. Nun muss ich zur Arbeit und dieser Tag wird leider noch länger als gestern. Ich wünsche Euch einen sonnigen und entspannten Dienstag.






No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...