Tuesday, June 7, 2011

Black and White... and our dinner in strasbourg


Hey there. How was your tuesday? After 13hours of work, like every tuesday, I'm so tired. But tomorrow will be harder, there I had a parents evening again in the kindergarten I work. So I have not so much time to shoot again more and new photos for you. I decided to post this two days some photos from last week in strasbourg. My girlfriend made so much beautiful photos that I must show you. 
Here are some in black and white and some I've made with my Iphone from our dinner there.
Hope you like it and wish you a nice evening.

Hey da. Wie war Euer Dienstag? Nach 13Stunden Arbeit, wie jeden Dienstag, bin ich ziemlich müde. Aber Morgen wirds noch härter, weil wir einen Elternabend haben in dem Kindergarten, indem ich arbeite. Deshalb habe ich leider nicht so viel Zeit mehr und neue Bilder für Euch zu schießen. Also habe ich beschlossen weitere Fotos von letzter Woche in Strasbourg zu posten. Meine Freundin hat so viele schöne Bilder gemacht, die muss ich Euch einfach zeigen.
Hier sind ein paar in schwarz/weiß und ein paar die ich mit meinem Iphone von unserem Abendessen gemacht habe.
Ich hoffe sie gefallen Euch und wünsche Euch einen schönen Abend.






strawberry mojito


tuna tartare





1 comment:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...