Sunday, August 21, 2011

First Day in Milan





Hey my dears.
How are you?
Hard to believe, to finally be home even after such a busy week: D
These are my photos from our first day in Milan. Oh my God, an absolute paradise for shoppers. A pity that you could make at most stores no photos, because the inside looked much more impressive, as from the outside. Milan is great and the Cathedral is simply wonderful.
  Of course we also had to spend half a day in the Dsquared2 shop;-). The Dsquared2 store was huge inside the and we felt like in a forest. Everywhere between trees and bushes the clothes were decorated.
So now I wish you a wonderful Sunday.

Hey meine Lieben.
Wie geht es Euch?
Kaum zu glauben, nach so einer arbeitsreichen Woche endlich mal Zuhause zu sein :D 
Dies sind meine Fotos von unserem ersten Tag in Mailand. Oh mein Gott ein absolutes Einkaufsparadies. Schade, dass man in den meisten Geschäften keine Fotos machen durfte, denn die sahen drinnen noch viel eindrucksvoller aus, als von außen. Mailand ist toll und der Dom ist einfach wunderschön.
 Natürlich mussten wir auch einen halben Tag im Dsquared2 Laden verbringen ;-). Innen war der Dsquared2 Laden riesig und man kam sich vor wie in einem Wald. Überall standen Bäume und Büsche und zwischendrin waren die Kleider dekoriert.
So nun wünsche ich Euch einen schönen Sonntag.





















Furla Shoes and Bag
Dsquared2 Jeans, Shirt and Sunglasses
Hermés Belt
Scarf bought in Venice
Tendence Watch
Thomas Sabo Earrings



No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...