Monday, October 31, 2011

Good Evening: HALLOWEEN


I wish you a wonderful Halloween evening.
After one, I think, extremely short holiday week I went back to work today
I'm really happy to see all of my sweet little children in kindergarten again.
On our second day we drove over from Cologne to DusseldorfFor shopping, there are really good stores and I would loved to stay there longerThe King Avenue is one of the leading luxury shopping streets in Europe and just perfect for shopping.
I wish you a scary start into this week ;-)

Ich wünsche Euch einen wunderschönen Halloween-Abend.
Nach einer, wie mir scheint, extrem kurzen Urlaubswoche, ging es heute wieder an die Arbeit. Ich habe mich riesig gefreut meine ganzen kleinen süßen Kinder im Kindergarten wieder zu sehen.
An unserem zweiten Tag in Köln sind wir rüber nach Düsseldorf gefahren. Zum Einkaufen gibt es da wirklich gute Geschäfte und ich wäre gerne länger dort geblieben. Die Königsallee ist eine der führenden Luxus Einkaufsstraßen in Europa und einfach perfekt zum Shoppen.
Ich wünsche Euch einen gruseligen Start in diese Woche ;-)










Our lunch



Ras Shoes
Dsquared2 Jeans, Shirt and Scarf
Zara Coat
Roberto Cavalli Earrings and Ring
Louis Vuitton Speedy

3 comments:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...