Friday, December 30, 2011

Our Hotel Tomorrow

Good morning.
Soooooo, the final preparations for our little New Year's Eve excursion have been taken and also my New Year's Eve outfit;-) (post to follow).
Here you see the hotel where we will spend the night on New Years EveI'm looking forward immensely to a wonderful eveningNow it's time to pack our bags first (with the shoe choice I'm not sure; D) and tomorrow afternoon we'll go to Frankfurt.
I look forward to all who are celebrating with us.
I want to read you plans and see your outfits for the New Years Evening and wish you a great day.

Guten Morgen.
Soooooo, die letzten Vorbereitungen für unseren kleinen Silvester-Ausflug sind getroffen und mein Outfit steht fest ;-) (Post folgt). 
Hier seht Ihr das Hotel, in dem wir an Silvester übernachten werden. Ich freue mich schon riesig auf einen wundervollen Abend. Jetzt heißt es erstmal Koffer packen (bei der Schuhwahl bin ich mir noch nicht sicher ;D) und morgen Mittag fahren wir los nach Frankfurt. 
Ich freue mich auf alle, die mit uns feiern werden.
Ich bin schon gespannt auf Eure Pläne und Outfits für Silvester und wünsche Euch einen tollen Tag.


  1. Hotel really chic!

    best wishes for the new year!


  2. Wow, this hotel looks AMAZING!
    Have a wonderful NYE!

    xoxo Femke

  3. omg that looks like in heaven!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...