Friday, December 30, 2011

Tomorrow Night We Celebrate......


Good evening my dears.
So here you see it, the restaurant where we'll spend tomorrow evening:
"Zenzakan"
At 2000 square feet all the invited guests will dine festively and celebrate until the end. It was voted the best foreign restaurant 2012th. I'm so excited and looking forward to spending this evening with my sweetheart, my dear friends and all the other guests.
Maybe I'll meet some of you there;-)
I wish you a great evening and a good night.

Guten Abend meine Lieben.
So hier seht Ihr es, das Restaurant, indem wir den morgigen Abend verbringen werden:
"Zenzakan"
Auf 2000 Quadratmetern werden alle geladenen Gäste festlich dinieren und anschließend ausgelassen feiern. Es wurde zum besten ausländischen Restaurant 2012 gekürt. Ich bin schon so gespannt und freue mich riesig diesen Abend mit meinem Schatz, meinen lieben Freunden und allen anderen Gästen zu verbringen. 
Vielleicht treffe ich ja einige von Euch dort ;-)
Ich wünsche Euch einen tollen Abend und eine gute Nacht.










No comments:

Post a Comment

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...